100+ Golf Pick Up Lines [2021] Latest and Trending

Golf Pick Up Lines: Are you looking for some Golf Pick Up Lines? Then you are in the right place.

Here are some trending and latest golf pick up lines, these pick up lines will help you to start a conversation with someone who loves to play golf or when you are in the golf club or golf course. There are many golfing teams that sound naughty.

So these are some Golf Pick Up Lines to impress someone or start a conversation. So let’s dive into it.

Latest Golf Pick Up Lines

  • You have a pretty nice swing there!
  • I’ve got some good news. I like to go low.
  • Want to play a game together?
  • It takes balls to play golf.
  • Do you like to swing?
  • Can I be your caddy? I want to give your shaft a good polish before we play tonight.
  • I only play in the short grass
  • You in the mood for some stroke play?
  • How many strokes do you want?
  • I finished my game today, but I’m still up for playing at the nineteenth hole.
  • Wanna be my 19th hole today?
  • I just finished a round of golf, wanna be my 19th hole today?
  • Need a lesson? I can help you get it in the hole.
  • Let’s play a game of golf at my place. How many strokes should we call it?
  • I’m a bit tired so how about we just play your backside tonight?
  • You’re more beautiful than a hundred pink flamingos on a golf course.
  • I’m like a US Open hard and long!!
  • Want to try my extra-stiff shaft?
  • I hope you like it rough because I don’t replace my divots.
  • I just finished a round of golf, wanna be my 19th hole?
  • My drives aren’t always long and straight… but I can show you what is!
  • Damn, girl. You’ve got the nicest boobs I’ve seen outside a PGA Tour locker room.
  • Oh man, my legs hurt so much. It’s tough walking straight after 18 holes.
  • You look like someone who likes to swing.
  • My golf number may not be that good but my phone number sure is!
  • Do you want me to pull it?
  • Wanna see my super stroke?
  • My drives aren’t always long and straight.. but I can show you what is!
  • So what’s it gonna be today, Stroke Play or Skins?
  • Can I be your caddy tonight? I’m really good at washing balls.
  • Are you a water hazard? Because you got me soaking wet.
  • I like my driver how I like my men. Long and stiff.
  • My shaft is too long.
  • You look like someone who likes to swing.
  • You interested in trying some new balls?
  • Damn girl, you sure know how to give a bloke a vertical shaft angle.
  • After 18 Holes, I can barely walk.
  • I should report you to security. You’re a water hazard for all the ladies on the course!
  • Hey, that’s a nice swing you’ve got there.
  • You in the mood for some stroke play?
  • It takes balls to play golf.
  • Are you sure you aren’t all four majors because you would be a grand slam?
  • You’re such a dime I could just use you as a ball marker.
  • Does a bear crap in the woods? No, but I’m willing to screw in them.
  • You look like someone who likes to swing.
  • So what’s it gonna be today, Stroke Play or Skins?

Trending Golf Pick Up Lines

  • Are you a round of golf? Because I’d do you for four hours.
  • Wanna see my super stroke?
  • What do you say you let me pull it for you?
  • From the minute I saw you, I’ve had a vertical shaft angle.
  • Unlike my drives, I have something that’s long and straight all the time.
  • Tell me baby, how many strokes do you want? I won’t rest till I shoot all.
  • Hey honey, does your hand hurt from writing all those autographs? Because you’re truly a grand slam.
  • From the moment I saw you, I’ve had a vertical shaft angle.
  • Are you a birdie because I want you!
  • From the moment I saw you, I’ve had a vertical shaft angle.
  • I’m still working on my approach, but I think I have a pretty good swing.
  • Hey, that wood around the course looks really great. Want to go make out there?
  • Hey, were you just promoted from Army captain because I’m always up for getting another major?
  • I’ve got some good news. I like to go low.
  • Wanna be my 19th hole today?
  • Hey handsome, are you Tiger Woods, or are you just happy to see me?
  • 9 holes and chill?
  • Are you a mini golf course? Because baby, you can make my heart race.
  • You look like Carrie Underwood.
  • Will a bear crap in the woods? Nah, but I’m willing to screw in them.
  • I’ve got some news. I like to go low always.
  • I just finished a round of golf, wanna be my 19th hole today?
  • I’m known on the tour for having a lengthy club.
  • I’m known on the tour for having a lengthy shaft.
  • How about you and I exercise on our stroke play together?
  • How many strokes do you want?
  • Excuse me, Miss, are you looking for the fairway? Because you coming back to my hotel is the only fair way for this evening to go.
  • My shaft is too hard it hurts when I play, is there a way you can soften it?

Also, Check-Out:

Gym Pick Up Lines

Fortnite Pick Up Lines

Final Words

So we hope you find some Latest and Trending Golf Pick Up Lines from this article. If you find this article helpful then you can share it with others. If you have any suggestions or questions for us, Then you can comment below and let us know about your feedback. Finally, Thank you for spending time with us, Cheers!